Monday, February 23, 2009

發白日夢

我的五個預算案願望:

1. 退稅 - 越多越好, 最好係兩年前嗰次咁多, 仲要係即時"磅水"嗰款, 如果唔係, 我地三月去英國邊有錢去bicester血拼喎? 如果嫌send退稅check 麻煩又徙錢, 直接幫我找左張credit card 單, 我都唔介意.

2. 免差餉 - 喂, 嗰小小錢, 唔會今年收番啩? 又話同我地共度時艱? 最好電費, 煤氣費, 電話費, gym入會費, 卡拉OK人頭費, 寬頻同Now TV英超超強體育組合嘅月費都寬減埋就最好啦; 最多我俾番膠袋稅你收, 等你攞番個彩, OK?

3. 加大進修基金資助限額 - 我嗰份一早用晒嘞; 唔好咁孤寒啦, 加加佢, 得唔得? 我仲想攞D錢去多讀番個乜乜wine tasting 班呀! 又話鼓勵人進修, 增值兼轉型; 一個人得兩皮野, 夠鬼咩?

4. 消費券–我應承你, 攞左之後, 唔會淨係買必需品, 一定用番喺lane crawford, seibu 或者去乜乜星級餐廳擦餐貴夾唔飽嘅去刺激消費, deal?

5. 減汽油稅 - 屈唔到D"油魔"減快加慢, 唯有屈你啦, 冇計! 又或者諗諗計借D意收貴佢地油站油庫租金/利得稅/水費電費排污費, 再靜靜雞回饋番俾我地, 都得!

曾司長, 麻煩諗諗佢, 好唔好?

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...